About Me

My photo
Seorang anak sulung kepada pasangan Mohd Yusof Pandak Abdul Rahman dan Hasnah Yusuf. Seorang kakak kepada 9 orang adik-adiknya. Seorang isteri kepada Nasrul Faiz Firdaus. Seorang ibu kepada seorang anak lelaki, Muhammad Alauddin. Seorang suri rumah sepenuh masa dan sepenuh tenaga ('',). Seorang businesswomen kecil-kecilan aje untuk mengisi masa yang terluang. Seorang yang simple dan mudah didekati. Terima kasih sudi menjengah blog saya yang tiada apa ini..
Powered by Blogger.

Thursday, January 19, 2012

Bila Teringat...

Salam (^^,)

Kadang-kadang teringat zaman dulu means masa kanak-kanak dan remaja. Macam-macam kerenah dan perangai yang bila difikirkan balik akan terlintas di hati "aku cam tu eh dulu"..hihi..Bila dah menjadi seorang isteri dan ibu ni mula la teringat-ingat balik kan.

Bila bertemu dengan kawan-kawan yang seangkatan atau berborak sekadar di telefon masing-masing sudah bertukar rentak dan gaya.Ye la kan, cerita zaman sekolah dan universiti sekadar tinggal memori. Yang selebihnya kisah masa kini. Berubah rentak bermaksud gaya percakapan, isi perbualan yang hampir xsama masa zaman muda-mudi..Sampaikan kene perli pulak.."Amboi ko...bercakap mengalahkan ibu mithali" tak pun "perghhhh...tak sangka aku ko pandai berkata sebegini"..hihi..sebabnya masing-masing dah semakin matang..dah melalui fasa lain..de yang dah jadi isteri, de yang dah jadi ibu..2 3 orang anak pulak tu..jadi tak kan nak mengekalkan perangai2 pelik zaman muda mudi kan..cuma kadang-kadang tu terbabas la jugak kan..sekali sekala xpe..:)

Sekarang bila berjumpa mesti topik anak akan jadi perbualan utama kami dan terselit la sikit2 kisah zaman sekolah atau universiti dulu...mula la bantai gelak xsedar diri kan..nak2 plak bab2 mengenakan orang...tapi tula..nak berjumpa macam dulu-dulu bukan senang sebab masing-masing komitmen yang perlu diutamakan..xpe la..yang penting ikatan persahabatan tu xterputus walaupun xbertemu selalu..

p/s: tetiba teringat kat kawan-kawan baik yang sentiasa susah senang bersama..:) MISS u all...

No comments:

Post a Comment