About Me

My photo
Seorang anak sulung kepada pasangan Mohd Yusof Pandak Abdul Rahman dan Hasnah Yusuf. Seorang kakak kepada 9 orang adik-adiknya. Seorang isteri kepada Nasrul Faiz Firdaus. Seorang ibu kepada seorang anak lelaki, Muhammad Alauddin. Seorang suri rumah sepenuh masa dan sepenuh tenaga ('',). Seorang businesswomen kecil-kecilan aje untuk mengisi masa yang terluang. Seorang yang simple dan mudah didekati. Terima kasih sudi menjengah blog saya yang tiada apa ini..
Powered by Blogger.

Sunday, November 4, 2012

CARTER SET 5 IN 1 - BOY AND GIRL

Assalamualaikum
 
Aku baru je amik stok romper carter set 5 in 1 untuk baby boy dan baby girl.
  Ada dari umur 3 bulan hingga 24 bulan.
 
Ni aku upload carter set yang masih available lagi ye

Yang ni untuk baby boy

 
3 month

 
6 bulan

 
9 bulan

 
9 bulan

 
12 bulan

 
12 bulan

 
18 bulan dan 24 bulan
 
 
 
 
 
Yang ni untuk baby girl :)


3 bulan

 
3 bulan


6 bulan

 
6 bulan

 
9 bulan

 
9 bulan

 
9 bulan

 
9 bulan

 
12 bulan

 
12 bulan dan 18 bulan
 
Harga:
1 set = RM30
3 set = RM84 (jatuh RM28/unit)
6 set = RM156 (jatuh RM26/unit)
12 set dan ke atas = jatuh RM24/unit
 
 Postage:
1 set = RM6
2 set = RM7
3set = RM8
 
Begitulah seterusnya. Beli 6 set dan ke atas postage hanya RM10 sahaja
 
Boleh kumpul kawan-kawan, sanak saudara, jiran tetangga ye..:)
 
 
Kalau berminat boleh email aku syatogethernas@gmail.com
Atau boleh jenguk kat fb page aku sya&nas kiddies store / http://www.facebook.com/#!/BabyAndKidsWorld
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment