About Me

My photo
Seorang anak sulung kepada pasangan Mohd Yusof Pandak Abdul Rahman dan Hasnah Yusuf. Seorang kakak kepada 9 orang adik-adiknya. Seorang isteri kepada Nasrul Faiz Firdaus. Seorang ibu kepada seorang anak lelaki, Muhammad Alauddin. Seorang suri rumah sepenuh masa dan sepenuh tenaga ('',). Seorang businesswomen kecil-kecilan aje untuk mengisi masa yang terluang. Seorang yang simple dan mudah didekati. Terima kasih sudi menjengah blog saya yang tiada apa ini..
Powered by Blogger.

Thursday, January 17, 2013

Harga Terkini Fisher Price Portable Rocker Green Dan Blue Frame

Assalamualaikum

Since harga Fisher Price From Newborn To Toddler Portable Rocker dah turun, aku nak maklumkan haga terkini rocker yang aku jual ye

Harga Portable rocker green frame dan blue frame adalah sama sekarang.

Harga : RM190 
termasuk kos pos dalam SEMENANJUNG MALAYSIA sahaja
Pos guna gdex xpress
Dalam sehari-2 hari bekerja In Shaa Allah sampai jika tak de masalah :)

Harga untuk SABAH & SARAWAK seperti berikut
Kalau guna pos parcel a.k.a pos biasa RM200 
Amik masa 7-10 hari bekerja untuk sampai

Kalau nak guna poslaju:
SABAH RM250
SARAWAK RM240
Amik masa 2-3 hari bekerja untuk sampai

Harga untuk yang nak amik borong
Minimum order quantity 3 unit
Harga jatuh RM165 untuk 1 unit
Jadi total 3 unit RM495
Kos pos untuk dalam SEMENANJUNG SAHAJA adalah RM30 untuk 3 UNIT ROCKER
Total semua RM525 ya :)

Tak semestinya yang nak amik borong ni untuk buat berniaga sahaja.
Boleh juga kalau kome kumpul2 antara kawan2, saudara mara, jiran tetangga, sesama ofismate sampai la cukup 3 unit atau lebih ye..
Janji melepasi syarat MOQ 3 unit seperti yang dinyatakan di atas
Lepas je syarat tu, automatik dapat harga borong ye kawan2 :)


Portable rocker ni memang SENTIASA ADA STOK dan In Shaa Allah aku memang sentiasa update stock :)

Jika ada yang berminat, boleh email aku syatogethernas@gmail.com
Atau sms aku 0134314741 aisyah
Atau lawat fb page aku http://www.facebook.com/syanaskiddies

Ni rupe rocker tu ye

BLUE FRAME


GREEN FRAME










No comments:

Post a Comment