About Me

My photo
Seorang anak sulung kepada pasangan Mohd Yusof Pandak Abdul Rahman dan Hasnah Yusuf. Seorang kakak kepada 9 orang adik-adiknya. Seorang isteri kepada Nasrul Faiz Firdaus. Seorang ibu kepada seorang anak lelaki, Muhammad Alauddin. Seorang suri rumah sepenuh masa dan sepenuh tenaga ('',). Seorang businesswomen kecil-kecilan aje untuk mengisi masa yang terluang. Seorang yang simple dan mudah didekati. Terima kasih sudi menjengah blog saya yang tiada apa ini..
Powered by Blogger.

Wednesday, August 28, 2013

PRE ORDER BEAN BAG DIBUKA SEHINGGA 9.9.2013

Assalamualaikum

Pre order untuk BEAN BAG dibuka dari sekarang sehingga Isnin, 9.9.2013 .
Akan mula pos pada 10.9.2013 secara berperingkat.

Harga BEAN BAG RM120 siap pos dalam SEMENANJUNG.
Aku hanya buat pengeposan dalam semenanjung sahaja.
Sabah dan Sarawak aku tak buat pengeposan ye.
Begitu juga pos luar Malaysia, Singapore ke, Brunei ke, Indonesia ke, aku tak de pos luar Malaysia.

Aku hanya ambil order PADA YANG SANGGUP DAN SABAR MENUNGGU SAHAJA YA
Yang jenis nak cepat atau tak boleh bersabar, sila jangan order sebab anda boleh menggangu konsentrasi aku nak berbisnes. Harap ambil maklum ya.

Setiap order PERLU BUAT BAYARAN PENUH YA,
 BUKAN BAYAR SEPARUH ATAU BAYAR DEPOSIT ATAU BAYAR SELEPAS DAPAT BARANG.

Hanya BAYARAN PENUH SAHAJA aku akan submit order pada supplier.
Selain itu, order anda dianggap tidak sah.

Bean bag ni, bahagian atas tu berzip tau, kiranya boleh dibuka zip dan dibasuh la lapisan atas tu.
Lepas tu, bahagian atas tu diberi 2 helai.
Bila yang sehelai dah basuh, boleh la guna yang baru, senang kan gilir2.
Yang penting boleh basuh dengan washing machine.


Antara design bean bag yang ada kat supplier seperti di bawah ni



116 - BLUE POLKDOT PINK




114 - BLUE POLKADOT WHITE




115 - BLUE MARINE




102 - GREEN POLKADOT 



112 - GREEN STRIPES





124 - LIME GREEN POLKADOT



125 - PINK - SOLD OUT
126 - BLUE PLAIN - AVAILABLE


133 - PINK PLAIN





119 - RED CARS





PINK STRIPES




106 - RED POLKADOT





YELLOW POLKADOT




BLUE CARS




107 - GREEN POLKADOT WHITE




105 - PINK POLKADOT




In shaa Allah, design2 kat atas ni masih ada kat supplier.
Tapi lebih mudah sebelum order, tanya aku dulu, then aku akan tanya direct kat supplier ye.

Meh la aku share serba sikit apa yang anak aku buat dengan BEAN BAG dia ya

Biasanya, time makan, Alauddin akan guna sebagai tempat duduk dia.
Kami makan atas meja jepun je, bukan kat meja makan.
Aku tak berani lagi nak ajar dia makan kat meja makan.
Risau jatuh wehhhh...minta jauh la bab2 jatuh ni...seriau betul aku.

Selain tu, Alauddin guna bean bag ni masa berehat2 dan tengok tv.
Ada masanya bean ni jadi bahan mainan dia je.
Berdiri dan melompat2 atas bean bag itu perkara biasa dia buat hari2.

Meh nak bagi pics Alauddin dengan bean bagnya..:)


Lompat lagi...lompat tinggi2...yeayyy!!



Tengah makan



The Real Boss!!

Tu la meja jepun tempat Alauddin makan.
Dan macam tu juga lah gaya dia makan dan layan tab dia.

Ok, pada sesiapa yang nak order, boleh leave comment korang kat post ni beserta email korang, nanti aku reply ye, in shaa Allah.

Boleh juga email kat aku directly kat syatogethernas@gmail.com

Atau lawat FB PAGE sya&nas kiddies store, inbox aku kat page.

Atau sms / whatsapp 0134314741












No comments:

Post a Comment