About Me

My photo
Seorang anak sulung kepada pasangan Mohd Yusof Pandak Abdul Rahman dan Hasnah Yusuf. Seorang kakak kepada 9 orang adik-adiknya. Seorang isteri kepada Nasrul Faiz Firdaus. Seorang ibu kepada seorang anak lelaki, Muhammad Alauddin. Seorang suri rumah sepenuh masa dan sepenuh tenaga ('',). Seorang businesswomen kecil-kecilan aje untuk mengisi masa yang terluang. Seorang yang simple dan mudah didekati. Terima kasih sudi menjengah blog saya yang tiada apa ini..
Powered by Blogger.

Thursday, January 16, 2014

Bersama Membantu ADRA AFIEYA

Assalamualaikum

INI AKU COPY PASTE DARI FB FYNN JAMAL - https://www.facebook.com/FynnJamalMusic

adra afieya-- macam ramai anak2 lain, lahir dengan jaundice. tapi ditaqdirkan, hati adra rosak kerananya. 

adra afieya adalah anak kepada kawan baik salah seorang pembaca di sini. dia sendiri tak sangka benda boleh jadi. yelah. selama ni dia sama2 kawan bantu juna, hari ini jadi ke kenalan sendiri.

dia tulis:
last week adra have done the biopsy untuk doc amek sampel hati die,and semalam went for a surgery untuk tengok hati die. saya ni xpandai sgt ckp pasal masalah hati yang adra sakit tu but smlm doc ada ckp sblm surgery adra hanya ada bout 10% chances to live. and after the surgery, ktorg dapat tahu dari her aunty yang adra punya hati dah damage. if xde donor akan jadi cancer. and its costing is about RM1juta. saya dengar pon terduduk pikir how to help dorang.

satu juta.
kalau aku pun terduduk.

tapi aku yakin dengan qada' dan qadar tuhan.
macammana kita berjaya dapatkan rm40k untuk juna dalam satu malam,
aku yakin kalau telah tuhan takdirkan usia adra akan memanfaat, dia akan izinkan.

kun fa yakun.

tidak ada seringgit pun yang tidak berharga. berapa pun kalian ada lebih, aku yakin-- seperti aku-- ibubapanya akan merasa begitu berterima kasih.

adra sekarang masih berada diwad ICU, Pusat Perubatan Universiti Malaya. bantuan boleh di salurkan terus ke account Suliza Ismail (ibunya)

Maybank Acc : 1620 2137 9341 [SULIZA ISMAIL]

dijemput PM beliau di page ini in case mau bertanya terus. dan aku tak pasti akaun yang diberi adalah akaun semasa atau simpanan. sebab kalau simpanan FOR SURE akan kena block. aku dah pesan agar dibuka akaun semasa.

so kalau transfer tak lepas, cuba esok lusa. atau kumpul sama2 kawa2n2. bagi sejelepuk kepada dia. pass by hand. entah. hendak seribu daya.

syafakillah, adra.



INI PAGE MENGUMPUL DANA UNTUK ADRA
https://www.facebook.com/pages/Donation-for-ADRA-AFIEYA/1457103587845903



Sama-sama menderma untuk sesama umat Islam
Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba-hambaNya
Kita hanya mampu berusaha
Kuatkan semangatmu Adra Afieya sayang...



No comments:

Post a Comment